Már jó ideje járok havonta kozmetikushoz. Mindig ugyanoda, és az évek során jó barátokká váltunk a kozmetikus csajjal. Így a kozmetikai kezelések inkább voltak baráti találkozók, amikor megvitattuk egymás ügyes-bajos dolgait. A legutóbbi alkalommal elmeséltem neki, hogy problémák merültek fel a cégemmel kapcsolatban. A probléma ott kezdődik, hogy úgy alakultak a dolgok, hogy sokkal többet kell utazgatnom mint eddig, nagyjából hetente egyszer leszek csak otthon. Ami azért baj, mert a lakásom van bejelentve a cégem székhelyének, tehát minden küldeményt odaküldenek. Szerencsére a kozmetikus barátnőmnek volt egy jó ötlete a problémára.
Javasolta, hogy nézzem meg a szekhelyszolgaltatas24.hu weboldalt. Elmondta, hogy ez egy olyan szolgáltatás, amely átvállalja a cégem székhelyével kapcsolatos feladatokat. Mindent szabályosan végeznek a 7/2017.(VI.1) IM székhelyszolgáltatás rendelet alapján. Nagyon megtetszett ez az ötlet így otthon meg is néztem magamnak a weboldalt és persze a székhelyszolgáltatás rendelet részleteit is. Ezután felhívtam a könyvelőmet, hogy vele is egyeztessek erről, mielőtt döntést hozok.
A székhelyszolgáltatás rendelet és a többi információ átolvasása után a könyvelőm is rábólintott a dologra. A honlap nagyon profi módon volt felépítve, könnyedén megtaláltam, hogy mi is a menete annak, hogy igénybe vegyem a székhelyszolgáltatást. Ki is töltöttem a honlapon található űrlapot. Miután megkaptam a befogadó dokumentumot, elküldtem az ügyvédemnek is, hogy is átnézze.
Az ügyintézés gyorsan és zökkenőmentesen zajlott. Néhány nap alatt mindent elintéztünk. Meg is köszöntem a jó ötletet a kozmetikus barátnőmnek. Így már nyugodtan el tudtam utazni.