Egy életmód magazin rávilágított, hogy mi hiányzik a sikerhez

Szeretek életmód magazinokat olvasni. Egyrészt érdekelnek a szépségápolási tippek, másrészt vannak nagyon érdekes cikkek más témakörökben is. Ezek általában teljesen függetlenek a szokásos kérdésköröktől, és rendszerint olyan hasznos tartalommal rendelkeznek, amelyeket a mindennapi életben bármikor alkalmazhatunk. Az egyik alkalommal például az online marketing témakört boncolgatták több cikken keresztül. Kitértek arra, hogy miért jó, mit érdemes tudni róla és, hogy mik a legfontosabb aspektusai. Nagyon örültem, hogy ezt a témakört kezdték el feldolgozni, mert az akkori helyzetemben különösen jól jöttek ezek a tippek.

Amikor még fiatal volt a vállalkozásom, egy kicsit döcögősen indult a népszerűsége. Nem nagyon értek a marketinghez, de aki akkor felelt a cégem népszerűségéért, sajnos nem nagyon értette a dolgát. Ezért kénytelen voltam mást keresni. Nagy szerencsémre rábukkantam a Keresőben Elsőre, akik kiváló online marketinggel foglalkozó cég hírében álltak. Amikor megnéztem a weboldalukat, először a keresőoptimalizálással foglalkozó aloldalt néztem meg. Itt már a cím, vagyis “Prémium minőségű keresőoptimalizálás csakis Neked a saját témádban!” is rokonszenves volt. De persze nem csak ez nyerte el a tetszésemet.

Türelem, helyezést terem

Fontos szempont nálam, mielőtt belemélyedek egy weboldal böngészésébe, hogy milyen a design. A Keresőben Első weboldala maximálisan megfelelt az elvárásaimnak. Nem voltak benne felugró ablakok, vagy olvashatatlan szövegek, elcsúszott képek. Egyszerűen profi munka volt. Ezért is maradtam tovább ezen a weboldalon. Meg azért is mert bevallom, a “Prémium minőségű keresőoptimalizálás csakis Neked a saját témádban!” szalagcím megragadta a figyelmemet.

Miután elolvastam a keresőoptimalizálás aloldalt, megértettem, hogy miért is olyan összetett munka ez. Nagyon sok kutatás és vizsgálat előzi meg a tartalom gyártás folyamatát. Például fontos elvégezni a konkurenciaelemzést, a kulcsszó vizsgálatot, illetve meg kell vizsgálni az ügyfél weboldalát is, hogy megfelel-e a SEO szempontoknak. Ezután kell felmérni, hogy mire is lesz szükség ahhoz, hogy az ügyfél elérje a célját. Mennyi hasznos tartalom vagy linképítés kell? Netán a weboldalra is ráfér a fejlesztés? A Keresőben Első erre mind tudja választ!

Minél több mindent olvastam a Keresőben Elsőről, annál szimpatikusabb lett. El is döntöttem, hogy igénybe fogom venni a szolgáltatásaikat.

Úton az első hely felé

Kitöltöttem tehát az űrlapot a weboldalon, hogy kérjek egy árajánlatot és elinduljon a folyamat. Nagyon tetszett, hogy gyorsan reagáltak. Készítettünk egy telefonos interjút, ahol bemutattam a cégemet és, hogy mit szeretnék elérni a Keresőben Elsővel. Kaptam árajánlatot és egy tervezetet is, hogy hogyan lesz összeállítva a marketing stratégia. Arról is biztosítottak, hogy havonta fognak tájékoztatni, hogyan alakulnak az eredmények. Azonban türelemmel kell lennem, mert ez egy hosszabb folyamat, és idő kell, amíg a hatás érezhető lesz.

Az első szerződében többféle tevékenységről is szó esett: linképítés, hasznos tartalom írás, weboldal frissítés és persze az alap lépések. Mindez elég meggyőző volt számomra, hogy rábólintsak a dologra. Mindenképpen kellett a segítség, és akkor már egy olyan céget bízok meg akinek annyi elégedett ügyfele van, mint a Keresőben Elsőnek.

Annyira izgatott voltam, hogy a Keresőben Elsővel dolgozhatok, hogy még este is azt álmodtam, hogy az égen úszik a “Prémium minőségű keresőoptimalizálás csakis Neked a saját témádban!” felirat. Úgy érzem, hogy ez egy jó ómen a jövőre vonatkozólag.